When nothing really is okey

tumblr_mkkxpkbBjz1rwwwdgo1_500_large

Denna månad kunde ha börjat bättre om man säger så. Sedan torsdagen har jag legat i feber och krigat mellan lakanen. Idag är första dagen jag känner mig något så nära i okej tillstånd. Dock inte tillräckligt bra för att sticka på spex och lira på dj batteln. SCORE! Förra gången insjuknade C och nu då vi får vår andra chans har såklart jag gått och sjukat ner mig. Everything happens for a reason, i guess. Det var väl inte meningen vi skulle delta i den där tävlingen då, det kommer nya grejer.

Hälsan går alltid före, vilket jag haft lite problem att förstå under det senaste halvåret. Men jag antar kroppen säger ifrån någon gång, och nu gjorde den verkligen det.

Vetja denna lördag ska bli bra också. Syrran borde vara på väg hem mot kvälls kvisten på lite film mys, så i guess man kunde ha de värre än såhär också.

Hoppas ni får vara friska och krya där ute!

Lämna en kommentar